Sari la continut
Bine Ati Venit
Bine Ati Venit

Livrarea produselor & Retur

LIVRAREA PRODUSELOR

6.1 EIPP va onora doar comenzile cu adresa de livrare pe teritoriul României.

EIPP va depune toate eforturile pentru livrarea produselor la termenele estimate, însă nu va fi răspunzătoare pentru nicio întârziere sau nelivrare a produselor la aceste termene. EIPP își rezervă dreptul de a efectua livrări parțiale când situația o impune, cu acordul anticipat al Clientului.

Întrucât EIPP nu garantează disponibilitatea în stoc a produselor, își rezervă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regăsește în oferta furnizorului/producatorului sau dacă acesta nu-l are în stoc. În acest caz Clientul va fi informat cât mai repede posibil, iar în cazul în care Clientul a achitat contravaloarea produsului/produselor comandat(e), restituirea sumei achitate se va face în maximum 48 ore de la informare.

Atenție! În zilele de Sâmbătă, Duminică și sărbători legale nu se efectuează livrări.

6.2 Factura fiscală va fi transmisă Clientului prin mijloace electronice de comunicare. În cazul în care Clientul nu transmite EIPP, prin mijloace electronice de comunicare, neconformitatea facturii raportat la produsele livrate, Clientul recunoaște în mod expres că a acceptat factura și că produsele livrate sunt conforme cu comanda sa.

6.3 Clientul trebuie să accepte în prealabil prevederile prezentului document pentru a avea acces la Serviciul oferit de către EIPP.

EIPP poate limita parțial sau total accesul Clientului la Serviciu, în funcție de comportamentul său anterior.

6.4 EIPP poate denunța unilateral contractul, fără a putea fi obligată la plata de despăgubiri, indiferent de natura lor, în următoarele cazuri:

–    Clientul nu confirma comanda efectuată pe Site;

–    Clientul nu a furnizat date corecte și/sau complete la momentul întocmirii comenzii;

–    Clientul nu furnizează informațiile necesare pentru efectuarea livrării.

Pentru evitarea oricărui dubiu, EIPP nu poate fi obligată la plata de daune-interese în cazul în care Clientul poate fi sau este prejudiciat în orice mod ca urmare a nerespectării prevederilor privind detaliile de livrare.

6.5 În cazul în care livrarea nu poate avea loc din culpa Clientului iar acesta nu a achitat contravaloarea produselor la efectuarea comenzii, Clientul se declară de acord în mod expres că va fi obligat la plata de daune-interese către EIPP, constând în contravaloarea produselor comandate și nelivrate, costurile de livrare, dacă au fost aplicate, precum și penalități de întârziere de 0,5% pentru fiecare zi întârziere, aplicate asupra contravalorii produselor, până la achitarea integrală.

6.6 EIPP poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țîn de onorarea comenzii, nefiind necesar acordul Clientului.

La solicitarea Clientului EIPP îl poate informa pe acesta asupra stadiului în care se află comanda.

6.7 EIPP nu poate fi considerată răspunzătoare pentru expedieri întârziate în situațiile:

–     caz fortuit: blocaje rutiere, surpări de teren în apropierea șoselei, căderi de poduri, accidente rutiere, probleme mecanice ce pot apărea în modul de transport, etc.

–    cauze naturale: furtuni, incendii, inundații, zăpadă sau îngheț, etc.

–     cauze umane: războaie, starea de asediu, greve, revoluții, etc.

  1. POLITICA DE RETUR A PRODUSELOR

8.1 Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar Clienților persoane fizice. Toate termenele incluse în acest articol se interpretează drept termene exprimate în zile calendaristice. Potrivit:

–   art.9 alin.(1) din O.U.G. 34/2014, ”…, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin. (3) și la art.14.”.

–     art.14 alin.(1) din O.U.G. 34/2014 „Cu excepția cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuși produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepționeze produsele, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art.11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.”

Clientul se obligă să notifice EIPP intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin completarea formularului de retur disponibil AICI sau, în cazul în care acest lucru nu este posibil, prin orice mijloc de comunicare scrisă (e-mail/fax/etc.), în termen de maxim 14 zile de la primirea acestora. Sunt exceptate de la dreptul de retragere următoarele:

  • produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  • produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (ex. mănuși de unică folosință, truse de prim ajutor, etc.).

8.3 Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Încălțămintea trebuie să nu fie folosită și să fie returnată în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca o parte a produsului.

În cazul înlocuirii produsului cu unul având mărimea nou comandată, înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale. În cazul în care Clientul a returnat un produs în conformitate cu prevederile de mai sus iar EIPP nu dispune de un produs corespunzător pentru înlocuire, aceasta va oferi clientului contravaloarea produsului.

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitată de către client, nu se rambursează.

8.4  În toate cazurile, cheltuielile de returnare / re-expediere vor fi suportate de către client, excepție făcând situațiile în care livrarea s-a efectuat greșit din vina EIPP, situație în care EIPP va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, în cazul livrării unui/unor produs(e) necomandat(e), cheltuielile de returnare sunt în sarcina EIPP.

Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite oricărui client în cazul nelivrarii sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de EIPP de la acest client.

8.5 Clientul are dreptul să opteze o singură dată pentru returnarea și/sau înlocuirea unui produs, prevedere aplicabilă și în cazul renunțării la cumpărare, fără justificarea motivului. În cazul în care înlocuirea se face cu un produs similar, Clientul va suporta și eventualele diferențe de preț. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.

{"one"=>"", "other"=>""}